nelllan

lycka

Vårdcentralen

Kategori: Allmänt

Idag var man hos den läskiga vårdcentralen. Madde fick lov att följa med mig, usch var hur nervös som helst.
Fick en dansk läkare, varför får jag bara danskar för?! Fattar ju knappt vad de säger.
Han var och skulle ta överallt på mig och känna efter, sedan skickade han mig juh såklart till blodprov.
jag är världens barnsligaste när det gäller det, började typ gråta och det snurrade i hela skallen och jag kunde inte andas..INNAN de ens tagit provet..suck! Men underbara madde höll mig i handen och försökte få mina tankar på annat medans och sa åt mig att andas när jag slutade.. :) Men de fick sina tre rör med blod efter två stick.

Läkaren sa att det kunde kanske vara en blodsjukdom, en tillfällig kanske. Får samtal ifrån honom imorgon om det var något eller inte. Kan lika gärna säkert vara att jag inte ätit allt som kroppen behöver..det är vad jag hoppas på iallafall. Men är skapligt nervös inför detta samtal.. Plus att hostan sitter i så jag har tagit en lugn dag med att slappa i soffan och även sola lite på meddo. :)

De senaste tiden har varit underbar. Jag har varit trygg,glad och mig själv. Jag skrattar nästan hela tiden känns det som och har haft det fantastiskt mysigt. Jag förstår inte riktigt vad som hänt, allt har gått så snabbt. Från att må rätt så dåligt faktiskt och varit rädd och ensam till att det känns som allt bara försvunnit och jag mår bra. Jag gillar verkligen denna känslan och jag hoppas att jag får behålla den.
Jag har så underbara personer runt mig i livet just nu :) <3

Och nu är jag ledig imorgon oxå sedan är det att jobba HELA helgen kvällspass..SKAPLIGT roligt..
Nej får se till att hitta på något skoj imorgon så det känns lite bättre :P
Funderar på att ta en promenad nu snart, jag har inte gjort det på länge och känner att min kropp skulle behöva röra lite på sig och även behöver jag nog lite luft.


Imorgon måste jag påminna mig själv att ringa min ängel, en person som betyder mycket för mig. En person som kom in i mitt liv i somras och nu idag är som en mor för mig. En person jag aldrig kommer kunna visa tillräckligt hur tacksam jag är men hoppas att hon vet det ändå! :)


Ge mig sommar, sol och värme. Kunna gå runt i kjol eller tunika, solglasögon och låta huden bli brun.
Sommarkvällar med grillning med de närmaste och bada. Kolla på hur solen går ner och sitta vid en brasa med kanske lite musik och bara njuta.
Att sitta i någons knä som man tycker om och bli omhållen, känna vinden i håret och ha en filt runt sig. Ha någon som kysser en i nacken och får hela kroppen att rysa. Att känna personens värme i ryggen och sedan vända sig om och kyssa personen ömt medans solen går ner. Är det inte varje tjejs dröm? Så kom igen, ge oss flickor sommar!


// Nellan !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: