nelllan

lycka

Trött men lycklig

Kategori: Allmänt

Brutalt ont i hela kroppen. Jobbat fre-söndag kväll och fått vara ensam det mesta så nu har jag stressat i för många timmar och nu sa kroppen NEJ! Ont i nacken så jag knappt kan röra den och ryggen värker hela tiden..haha känns som om jag skulle kunna lägga mig i fosterställning och gråta alltså. Men nu sitter jag med min energidryck och försöker bli lite piggare.
Ledig imorgon och den dagen ska jag ta vara på :)


Det är otroligt vad de hjälper att prata med vissa personer, som min ängel som jag har. Hon som kommit mig så nära, personen som förstår mig i så mkt och ser rakt igenom mig. Hon den som jag idag säger är min mamma.
Tack för att du finns, du betyder så mycket! Kram på dig!


lycka, pirrande känslor, Du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: