nelllan

lycka

suck

Kategori: Allmänt

  • Korv dag!


    Jag förstår mig inte på mig själv ibland. hur kan jag vara så lycklig och olycklig på en och samma gång?
    Eller är det just bara denna dagen som är så jävla dålig..
    Jag är underbart kär, jag har underbara vänner och fått två föräldrar som är mer fantastiska än vad jag någonsin kunnat drömma om .
    Men ändå går jag runt med en jävla klump i magen som gör mig halvt tokig. Vad är det med mig eller vad är det som kommer hända??
    Mardrömmarna gör det inte lättare heller. Jag hatar dem! Att vakna upp i panik mitt i natten och halvt dra efter andan..Fast vem gillar hemska drömmar.. haha...


    Känns som om jag går på en stig och det hela tiden kommer hinder, som om varenda jävla sten ska vara ivägen och varenda jävla träd ska falla precis framför fötterna på mig. Vissa hinner jag hoppa över och förutse men vissa fäller mig rakt av och jag ligger där raklång och vet inte om jag orkar ställa mig upp igen. Just nu har jag haft strykan till det, och jag vet att det finns mer men jag ska bara få fram den.
    Inte ska jag låta människor utan förstånd förstöra för mig, men ibland blir det bara för mkt.

    Det som inte dödar en, det gör en starkare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: