nelllan

lycka

Söndag

Kategori: Allmänt

söndag.


Igår blev det fest för fullrulle. Hade nästan hela tjejgänget hos mig och gud vad underbart! Kära Pauline kom även och det är en tjej som jag saknat massor! :)
Sedan blev det Mangos och Krikelins. Sprang mellan hela tiden och en hatt hade jag på mig oxå som var Niclas. haha.. skit snygg hatt juh ^^
Träffade massa folk ute och det var en riktigt rolig kväll :) Tack allihopa.
Men ont i kroppen har jag idag, för det första så jobbade jag lite extra igår då en var så bakis antagligen så hon inte kunde jobba så hoppade in för att vara snäll.. Men stressad var jag allt när jag skulle hinna hem och fixa mig och lägenheten innnan folken kom men det blev allt som en sagt en lyckad kväll ändå :)

Natten mellan fredag och lördag var hemsk, jag vaknade innan halv fem och trodde jag skulle dö. Min rygg gjorde så hemskt ont så jag höll på att börja gråta. Mådde illa för att jag hade så ont. Så blev inte så många timmars sömn men inatt har jag då sovit som en stock, det var skönt

Jag går runt just nu i en ond cirkel, tänker för mycket. Jag blir snart tokig på mig själv. 
Jag måste sluta med detta..Det är inte bra för mig. Mina tankar varandrar iväg precis hela tiden och jag känner att jag tynger ner mig. Jag blir allt mer och mer osäker på mig själv och vem jag är.
Jag försöker hela tiden vara positiv och försöker leva för dagen för det är mycket roligare att leva livet så. Jag försöker ta vara på de dagar och timmar som man har men ändå går jag runt med dessa dumma tankar i skallen.Vet inte riktigt vad jag ska göra?


Men tror allt kommer bli bättre om några timmar då man ska till mina underbara familj på söndagsmiddag! :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: