nelllan

lycka

Sjukling

Kategori: Allmänt

Helvetes hostan ger sig inte och kroppen har fler blåmärken och är öm. ringde precis Sjukvårdsrådgivningen och de gav mig en tid klockan tio imorgon..nervöst!
Speciellt när damen säger, om du blir sämre ikväll nu så måste du lova att du ringer så får du åka in akut..:S
Berättade inget om hostan utan endast om blåmärkena och hur jag har ont i kroppen och känner mig yr.. jaja är säkert inget speciellt bara jag som inte äter rätt saker...(hoppas jag) Mer rädd för att de vill ta blodprov och att det är någon läskig doktor som ska ta på hela min kropp :S

dagen idag har varit slapp, eftersom oxå att jag hostat hela natten så inte fått sova något knappt. :(
Men druckit varm mjölk med honug, eller rättare sagt fick det serverat till mig :) Mådde genast bättre men nu känner jag igen att det kanske behövs så funderar på att fixa mig det.
Men det har varit en bra dag, lugn och härlig :)

ibland ler livet lite extra och det har aldrig känts bättre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: