nelllan

lycka

Nytt år, nya möjligheter

Kategori: Allmänt

Det var länge sedan jag skrev nu, mycket som hänt i livet och faktiskt inte haft tid för detta..
Livet har det senaste varit en karusell som både gått runt och upp och  ner.
Man har knappt orkat stå kvar på benen och man har nästan gett upp. Men tack och lov har jag underbara vänner och även fått "föräldrar" som verkligen stöttat mig och finns där för mig 24/7, ngt som jag kommer vara tacksam för restan av mitt liv. <3

Nu när livet varit som det varit så har man nu sett vilka som betyder något här i livet, men har fått se vilka som är de bra personerna och de dåliga..mkt nyttigt men ändå tufft. Vissa personer ville man inte skulle vara så hemska som de egentligen är..

Jag har varit rädd,otrygg och fruktansvärt nojjig..Men jag tror faktiskt att det börjat ordna sig. Jag har gjort ngt som jag verkligen inte trodde jag skulle klara och jag känner mig stolt över mig själv. För en gångs skull i livet gjorde jag ngt för Cornelia...

Familj behöver inte vara familj med blodsband..det är ngt jag insett. Familj är någon som man känner en trygghet hos, någon som man litar på och någon som ställer upp.. Någon man tänker på dagligen och ler av att man känner lycka hos dessa fina personer.<3


Jag har en hel del nya människor i mitt liv, lärt känna otroligt fina människor,vänner osv.
Jag tror att jag ser ljuset, kanske man kan få vara trygg och lycklig snart..iaf för en liten stund?


Sanna,Madde,Ida - jag älskar er, ni är världens finaste människor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: