nelllan

lycka

mysig dag

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit super mysig. Började med att man träffade sanna på Nockes klockan elva, satt och tjötade och så. Sedan gick vi en runda på stan och hem till henne. Gick och rappade och rimmade :P
Sedan blev det nockes igen för att träffa Carro med Sanna.
Då bara sådär kommer underbaringen in på Nockes, med FEMTON röda rosor! :O Jag blir totalt bortskämd här va, Gud ingen har någonsin varit så här mot mig! Kan inte känna annat än lycka! :)
Sedan blev det lite städning och matlagning och mys i soffan :)
precis kommen hem från en promenad med sanna. Duschade precis för att bli varm men gick la sådär..:P
Dagen idag har varit riktigt bra =) <3
Pratat även med min ängel och får träffa henne imorgon :D


Känner mig ibland lite förvirrad, rädd och osäker. Liksom det är för mig en stor grej att flytta härifrån.
Visst finns buss till vänner och jobb på ca 25 min men ändå.
Men ska bli skönt när jag väl tar tag i det och det blir nog inom en snar framtid. Undrar bara om alla kommer finnas kvar?! :/
Många val, många vägar och många stigar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: