nelllan

lycka

Mys på livet ibland.

Kategori: Allmänt

Jobba morgon idag, efter endast ca 2-3 timmar sömn så var det först lite jobbigt men dagen gick rätt snabbt och det var skönt. Fick dock jobba över en halv timme men men :P

Sedan har man haft en mysig dag/kväll med matlagning och tv tittande, även lite sovande blev det.
Då jag först somnade i köket på en barstol, haha varit en fullt upp dag men efter energidryck så piggnade kroppen till lite och sedan sov man lite i pauserna framför tvn, Så nu sitter jag här och är pigg när man egentligen ska börja bli trött vid den här tiden. Fast detta är inte ovanligt när det gäller mig.


Livet har verkligen tagit sina svängar den senaste tiden, sjukt mycket har hänt och jag har knappt hunnit med.
Men fast mycket jobbigt har varit och kanske sitter i fortfarande så kan jag inte sluta le. Jag njuter så av att känna alla dessa känslor jag känner i min kropp.
jag är så glad över alla dessa fina människor som kommit in i mitt liv och även dessa som funnits där i flera år.
Funnit två personer som verkligen bara sådär passade in så  bra i mitt liv, de bara klickade och var som om vi kände varanadra med en gång. Dessa kallar jag idag för mina föräldrar.
Funnit många nya vänner som ger en så mycket glädje och så många skratt.
Sedan har jag hela tiden haft 3 flickor som betyder så himla mycket för mig. Jag älskar dem och klarar mig inte utan dem ! Jag tror ni vet vilka ni är <3
Sedan har det även kommit in en underbar och helt fantastisk person i mitt liv, en person som får mig att le bara tanken av honom . En person som får mig att må så himla bra och känna en sådan stor lycka. Gud vad jag tycker om dig!



Nej nu är det dags att jag gör någon förändring med allt, jag måste !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: