nelllan

lycka

mindre bra dag

Kategori: Allmänt

Att vara sjuk är inte riktigt min grej kan jag säga. Att bli förkyld, hostig och halsen börjat svullna upp är mindre skoj alltså och sedan jobbat på det..
Kroppen säger ifrån och jag vet inte riktigt varför, har ont överallt och nu får lätt blåmärken.. får kolla upp det någon dag när orken finns.

Ibland känner jag mig livrädd, livet är som en krokig väg och man vet inte vad som kommer runt nästa hörn. Kommer man bli glad,lycklig,skrämd eller sårad? Jag är en person som tänker alldelles för mycket. Något jag alltid gjort och kommer väl alltid att göra. Jag går runt i min egna lilla bubbla och funderar på allt.. Inte så positivt i alla lägen, det är väl något jag måste försöka bättra mig på.
Men jag känner redan att jag börjat bli den riktiga Cornelia igen, hon försvann ett bra tag och jag har nu börjat känna av mig själv igen och börjat må bra igen. Det känns helt fantastiskt. Jag ler, underbart ! :)


Nej jag har ju faktiskt planer på att rymma, hela vägen till Lidköping. Kollat runt lite och det finns faktiskt endel lägenheter.
Kanske inte riktigt ännu, men det finns ju i planerna nu.. Jag vill ju bort iaf. Jag orkar inte med alla dessa problem som finns i Skara.. Blää på Skara säger jag :P 

Sedan har jag ju en liten ängel som sitter på min axel och viskar hela tiden orden "FLYTTA TILL LIDKÖPING NU,NU!"..eller aa..skriker ut dessa ord ! Hihi! :D Och till denna person kan jag inte ens beskriva min tacksamhet och lycka att jag funnit henne och hennes närmaste. Saknar er redan så ska försöka ta mig ut till er någon dag! Stora kramar på er!

Nej sätta min onda kropp i soffan och kolla lite tv :) Puss på´t!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: