nelllan

lycka

Kylan

Kategori: Allmänt

En timmes kall promenad med bästaste madde :) <3 Men vi tjötade på som alltid så tiden rann iväg ! Glad att jag har dig stumpan !

Nej dax att röra på sig, från denna stad. Om man någon gång i livet ska ta sig någonstans kan man inte vara kvar i Skara. man står på exakt samma ruta hela tiden och inget händer.
och buss finns till vännerna och jobbet så det är ju lugnt.
jag känner att om man någon gång ska fasktiskt må bra och slippa all skit som finns här så måste man våga ta denna chans och flytta och det är exakt vad jag kommer göra. När vet jag inte riktigt ännu men det får helt enkelt märkas. Jag hoppas bara inte att personer försvinner ifrån ens liv för att man är någon mil bortifrån än vanligt. Det skulle ta mycket hårt.


Blir jobb imorgon kväll.. tjoooheej..(not) får endast jobba kväll hela tiden..vill jobba morgon oxå juh eller mellanpass! men men , vad ska man göra...



Jag kan inte annat än att le när jag tänker på dig ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: