nelllan

lycka

2011

Kategori: Allmänt

Hur är det möjligt att känna sig trygg och otrygg på en och samma gång?
Att inte riktigt veta vad som händer i livet skrämmer mig, men ändå känner jag en stor befrielse.
Mycket som hänt och jág känner att jag kanske inte ha riktigt koll på allt.. Men för första gången på länge så ler jag faktiskt från insidan och gud vilken underbar känsla det är ! <3


Just nu mår jag bra av tanken på livet, visst det är svårt just nu, man är till och med rädd ibland men jag känner en bra känsla av att allt faktiskt kommer ordna sig. Jag har underbara vänner, familj och andra fantastiska människor runt mig som bara ger mig massa lycka. jag hoppas att kunna ge dem lika mycket tillbaka! <3


Och bara för att jag såg en sådan himla bra film igår, TRASSEL! Skrattade så mycket att jag fick ont i magen :P Stekpannor är min grejj alltså! ;D  <3


jag hoppas! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: