nelllan

lycka

14 Feb

Kategori: Allmänt

Sjukan sitter fortfarande i och vill inte ge sig. Tog en ordentligt varm dusch idag och kroppen fick mjukna lite. Ont i hela kroppen, hittat fler blåmärken..vad har jag gjort egentligen? :S
Får åka in i veckan och kolla upp detta och även kolla upp revbenen igen.. Usch avskyr ju när doktorer ska vara och ta på en och fråga massa frågor.. Blä ! Och de vill säkert ta blodprov oxå.. NEEEJ!

Pratade nyss med min underbara vän Ida. Och kan säga att jag saknar henne som en tok. Humöret har varit nere idag och direkt jag började prata med henne så sken jag upp. Jag är så glad att det finns vänner som henne, någon som man litar på till 100% och som alltid ställer upp i alla lägen. <3


idag är det juh även alla hjärtansdag..tyvärr så tycker jag ju att denna dagen 'är lite överskattad. Varför bara ha en dag där man ska visa vad man tycker? haha, nej nu ska jag väl inte vara så negativ..:P Men jag tycker att man ska visa varje dag hur man känner för de i sin närhet istället för en gång per år..:P

Jobbar endast helg denna veckan, det känns ju sådär men skönt att vara ledig nu när jag är sjuk =)

nej inte tid för detta nu, ska mysa ner mig i värmen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: