nelllan

lycka

Trötten tar livet ur mig..

Kategori: Allmänt

Går på energi från energidryck och kaffe.. Kroppen klarar snart inte av mer.
Kan inte sova ordentligt, vad är det för fel på mig..suuuck..!

Träffade änglamammsen idag, gud så behövligt! :) Men ska träffa henne på fredag igen, wiiie! :) <3
Blir att åka till Vara, får se om jag går av rätt.. :P

imorgon får vi se vad som händer och fötter.. pallar inte av att sitta inne mer iaf, kanske en långpromenad om det inte typ är orkan..fast det har ju inte stoppat mig förut. förra vintern  gick jag ju i snökaose och gick igenom snödrivorna.. typ en mil .. allt för motionen skull. måste bara hitta motivationen till det igen. är för slappis just nu, sitta vid tvn är inget liv. hösten är för deppig, kan jag inte få snö så jag blir glaad!? Ska det vara så svårt att få en redig vinter till Jul?

Mycket måsten just nu, palla meeed..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: