nelllan

lycka

Mätt och trött.

Kategori: Allmänt

tråkig lördag igår, la mig vid åtta i sängen och kollade film och hoppades på att somna..dock blev det inte så.. kunde inte slita mig från filmen..! Robert sov bort hela lördagen, så han vaknade vid två inatt och väckte mig som var så lycklig för att jag lyckats somna! Han hade energi för flera :P <3

Nu är äntligen denna jobbhelg över iaf !
Lagade köttfärsås och pasta när jag kom hem! så nu är jag sjukt mätt och blev astrött. Varit vaken många timmar nu.. lär somna tidigt ikväll, eller hoppas på det iaf! :)

Hade dock en kul dag på jobbet, sjukt lungt så har flummat som bara den med min underbara arbetskollega fliiiiiz! :D hehe! ^^ Tur att man jobbar med världens bästa tokflickor :)


Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. känner mig sur och grining efter allt leende och trevlighet mot alla kunder! Man får inte ens vara ifred när man kommer utanför jobbet, ute på stan skriker de från andra sidan gatan efter mig x) hände idag...! hahaah! jajao.. Kanske man är lite kändis ;)

nej, ska försöka bli på bättre humör, senare ikväll ringer min sannis.. och om jag inte är på bra humör gör hon så att jag blir det :D hmm, vi har pratat i telefon redan en gång idag..skickat flertal sms och telefonsamtal ikväll igen.. hmm..!? är det normalt detta? ;) Att ha 24/7 kontakt med varandra!? :P Äh hon och jag är inte normala och jag tror faktiskt att detta kallas vänskap, bästaste vänskapen! :) <3

Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: