nelllan

lycka

Länge sedan!

Kategori: Allmänt

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev något. Älsklings dator gick sönder ;)

Idag har jag först sovit ut det var skönt! :)
Sedan gick jag ut på stan och träffade änglamammsis! :D Tog en kopp kaffe och sedan gick vi runt på stan och töntade oss och kollade runt! Riktigt mysigt! :D Behövligt för oss båda skulle jag säga!

Sedan när jag kom hem var min älskling vaken, men datorn var på högvarv av nördspelande )
Har legat i soffan och bara chillat hela eftermiddagen och kvällen! Gött!
Myst även med roberten innan han skulle iväg till jobbet, kliat honom i håret och så.. slitade med att han fick sova iallafall en timme innan jobbet :) <3

Nu ska jag strax tvätta av sminket och borsta tänderna för jag är trött som ett as. Slänga på en film som vanligt i sängen! Somna till det är det bästa sömnpillret för mig! ;P

snart är det även jul, julgardiner och stakar är uppe och ska snart fixas julklappar!
Redan kommit på julrimm :P hahaha!

Pusspuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: