nelllan

lycka

Juuul!

Kategori: Allmänt

Jaopp, nu är det inte långt kvar till Julen :) Ska bli super mysigt!
Idag fixade jag Roberts julklapp och.. ja..är osäker men men ! ^^ haha jag har försökt iaf!
Sedan slagit in alla julklappar! Jul-mysigt.
Sitter även nu och lyssnar på julmusik för att få lite mer känsla, lite dåligt med det eftersom det inte finns någon snö. hmm!
Har även tränat lite här hemma och sedan duschat. Gött.
Imorgon blir det mysdag med Sannis, käka frukost på stan och sedan se om man hittar något fint att ha på sig på Juldan, behöver unna mig något själv känner jag! *Lääääänge sedan*

Träffa massa underbara människor som man inte sett på länge! Dock blir det en stressig dag då man innan ska hinna med julfriande hos Roberts pappa.. Men det ska nog kunna fixas så det blir bra! :)

mycket annat som ska göras imorgon, ska va med sannis och efter det måste jag fixa alkohol på systemet, handla och förbereda lite saker här hemma. Antar att alla andra människor äter Jansons men det gör inte jag, så tänkte att jag ska ta med mig potatisgratäng och sedan måste man ju städa lite. Fast ser faktiskt inte så hemskt ut. Sedan ska jag även tvätta, det man ska ha på julafton och juldan. haha helt enkelt fullt upp! :P

På  Julafton kommer iaf jag och robert nog äta gröt till frukost och mysa i soffan. Kanske dela ut julklapparna..vet inte? :P
Sedan några timmar senare kommer mamma och pappa hit och tittar på kalle anka med oss :D
Efter det hem till Roberts syster där alla andra oxå kommer vara! :) Så alla kommer vara tillsammans på ett ställe..! Mysigt! :)
Saknar min änglamamma och änglapappa! :) Så ska bli super mys att träffa dem !

nej nu ska jag försöka bli trött kanske, ska ju upp imorgon! Pusspuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: