nelllan

lycka

helt onormalt slut!

Kategori: Allmänt

jag är dööööööd! Efter att gått upp klockan 04.30 i 6 dagar irad! men nu har jag långhelg! Oh yeah! ;)

Nu sitter jag vid datorn och slappar och behöver inte tänka en enda tanke på att jag behöver gå och lägga mig dirre eller att klockan kommer ringa imorgonbitti! ( ler när jag skriver ) haha behöver vara ledig och få vara ifred från att vara trevlig mot människor jag inte känner eller Le och säga "hejhej" super glatt varje gång någon går in genom dörren :P
Visst, jag älskar att jobba med service och yrket så men det blir påfrestande, man behöver ta nya krafter!

Var ute hos änglamor och far förut, mysigt som vanligt! :D
Men nu har Robert åkt till jobbet!

mycket som händer och mycket att tänka på! JULKLAPPAR och allt sådant! men det är mysigt med julen ändå.
haha, förstår inte att jag skrev det.. Jag var en Julhatare! Avskydde julen, men mycket beror på att jag tycker folk ser fel på det. Det handlar inte om julklappar.. Folk slåss om vem som ger den bästa klappen och dyrast..Vart är godheten då? Då är den juh inte för personens skull  utan för den som köpte den för att känna sig duktig och bra..?! Ingen god gärning i det tycker jag allt.
Plus att folk moffar i sig flera kilon med mat under julen och även där ha det dyraste och bästa..?!
Jag tycker det ska handla om att träffas, visa varandra kärlek och att man bryr sig om varandra. Att man ska vara lycklig för familjen! Skratta och prata! :)
Därför jag är så glad för, vi alla.. Jag och mina änglaföräldrar och Robert och hans familj ska vi alla vara på samma ställe tillsammans! :D <3

men men, jag är väl som jag är ! ^^ 
Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: