nelllan

lycka

Freedag!

Kategori: Allmänt

Idag sov jag ut ! Behövdes kan jag meddela.! Gick upp vid lite innan elva :)
Gjorde iordning mig och drog ut på stan och kollade runt lite efter julklappar.
Efter gick jag till Ullis, drack kaffe och fikade och pratade massor! Som vanligt och alltid lika trevligt! :D

Robert käkade pizza och jag sallad och sedan kollat på Tv innan han åkte till jobbet!
Sedan han åkt.. jaa.. Jag slog igång musiken och drog fram täcken och la på golvet.. Faktiskt tränat! Kändes att det behövdes, och måste se till att fortsätta! Så har precis duschat, sitter med handduk på huvudet och ska strax gå ut och röka. '
Kollar runt på lite..Hjälpmedel.. för att bli av med några kilon på kroppen. Funderar på att beställa efter Jul!
Avskyr mina gener, att man måste tänka på vad man äter och sådant. Robert äter ihjäl sig och ändå händer det inget på honom..orättvist! haha låter som en 3åring nu !

nej, jag ska ta mig ut nu och röka och sedan slänga mig i soffan. Ska upp tidigt imorgon..phu..!

Pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: