nelllan

lycka

whooop!

Kategori: Allmänt

Dagen började lugnt på jobbet, var as tidigt och aa..
Och jag the boss satt och tjötade skit i typ en halvtimme ute på serveringe..haha ^^
Sedan jaa. det blev mycket att göra! uff, helt slut..men nu duschat och ska snart iväg för att träffa alla mina flickor!! :D <3 länge sedan vi gjorde det! så fick trycka in det fast det behövs städas egentligen!
ner till tvättstugan och ta en tid som ja skulle gjort igår men helt glömde bort. Ja som sagt, fullrulle överallt och jämt.
Kommer la stressa ihjäl mig en dag ;)
Sovit som en stock inatt, förförsta gången på as länge! Utan massa drömmar som väckt mig hundra ggr per natt.
Utan bara sovit underbart med min älskling bredvid mig!
Det är sjukt vad man kan känna för en person, en sådan stor kärlek och trygghet! <3
Jag älskar honom med hela mitt hjärta!
nepp nu ska Cornelia sluta fjolla sig med massa kärlek och springa iväg och sminka sig ;) Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: