nelllan

lycka

sovasovasova!

Kategori: Allmänt

Inatt har jag sovit som en stock! Vaknade visseligen när älskling kom hem från jobbet, eller rättaresagt han väckte mig ;) Skulle pussas och kramas, mysigt! Nu har jag druckit kaffe och käkat en smörgås,  ska snart ta mig en tripp till stan ! :)
Får se vad denna dagen erbjuder! Ikväll ska jag ta mig en promenad iaf! :) Var super länge sedan och det behövs nu!

Längtar tills man blir Lidköpingsbo! Ett litet tag kvar men det går fort får vi hoppas! ;D

Igår blev det moholm, för racing! Med robert och Mamms&Papps! Riktigt skojh, efter gick vi en liten tripp på Karlssons ? Stavas det med K? :P
Sedan kollade jag och älsk på film och han sov och jag spelade spel på mobilen :P haha! ^^
Nej nu ska jag gå in till stan och köpa ciggaretter! :) Pusspuss!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: