nelllan

lycka

solen skiner iallafall...

Kategori: Allmänt

Ja det var ett tag sedan jag skrev..
Helgen vill jag inte tala om, mer än att jag har helt underbara vänner som jag älskar högt!
Och att det blev efterfest inne på krikkan med madde & personalen, coolt ;) Älskar dig gummsan!
Knappt sovit och ätit på hela helgen så idag på jobbet gick det trögt kan jag säga.haha helt slut och sedan denna värmen oxå..phu.. :P
Men slutat nu! :D
Sedan i helgen fick jag reda på att min kropp är störd x) när jag träffade Robert så jaa..då hade jag juh precis gått ner 13kg. Vägade mig på en fest, då man druckit och käkat och sådant då låg vikten på nästan 52kg.
Sedan så får man juh förhållandens kilon när man blir tillsammans med någon då man myser mycket i början av förhållandet.. Mina bröst har blivit större igen ( lite positvt, saknade dem :P ) Sedan så sitter vissa kläder mer åt nu än innan jag träffade Robert men så vägade jag mig på en våg i Lördags och då hade jag ätit på dagen, och sedan druckit..en heeel del ;) Då visar den spritt nya vågen att jag väger 50,4 ? :O vad är det för fel eller?? xD
Det går inte riktigt ihop för mig det :P Jaja då hade jag visst bara 3kg kvar då till min målvikt..gött! :)
Idag får man se vad som händer, huvudet snurrar av tankar och funderingar så jag blir virrig..!
Pusselipuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: