nelllan

lycka

fullt upp jämt?

Kategori: Allmänt

Känns som om jag inte hinner något jag borde! Jämt fullt upp!
om det inte är, jobba så är det att försöka klämma in vännerna på lite skitsnack eller städa i lägenheten som på något vis blir ett bombnedslag efter endast timmar igen?! Fattar inte!!? irriterande värre iaf!
Men ska göra lite bättre i den andra lägenheten så att tex att tvättkorgen och så är i sovrummet så att INTE kläderna hamnar på golvet!!
Och sedan älskling ska få en burk för sina jävla använda snusar! ;D * Älskar dig *
Jobbat, träffat madde innan hon stack iväg till jobbet, städat och käkat och ska se om jag hinner hoppa in i duschen innan sannis kommer för lite kvalitets tid bara hon och jag :) och sedan ska jag sova för är dödstrött! 
SE, dagen bara försvann!
och inte en enda puss har jag fått idag av min kärlek! Usch på våra jobbtider! men vi får iaf sova ihop! jag slutade två...han började klockan två..
Haha positiva Cornelia på högnivå..men om man drar ner på ciggen blir det så här!
Får se om jag hinner med lite imorgon mer, eftersom jag ändå städat idag! :) fast inte all disk..suck! och inte dammsugat..men något ska väl hjärtat mitt göra?! ;)
Pusselipuss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: