nelllan

lycka

fullrulle!

Kategori: Allmänt

Dagen började vid ca åtta, upp göra kaffe åt robert och mackor till frukost då han skulle börja jobba vid nio :)
Sedan följa med honom till Pressbyrån och där steg jag av och begav mig till Nockes!
Gjorde lite beställningar så den nya tjejen slapp ha det ansvaret! :) Fick frukost oxå av the boss! :)
Sedan blev jag väl kvar där i...1½ timme, satt och tjötade lite med Ida ( nya tjejen ) och jag och Chefen satt och rökade och drack kaffe/te :)

Begav mig mot äventyt till Madde sen, tjötade skit och tog som vanligt en tur med cykeln..jag på pakethållaren alltså och slutar då alltid med att mitt hjärta dunkar i hundra och jag skriker då hon ger sig över vägarna när det kommer bilar ;) haha! Älskar dig gumman! <3

Sedan fick jag träffa min kärlek här i livet, käkade lite ihop! :) Han kom med värsta bra idén så vi ska iväg senare när han slutat och lyssna på lite musik och sätta oss på en filt och ta med lite gott!
Så när jag kom hem igen så..började med disken, sedan bakade jag lite kladdkaka som vi ska ha med oss sen när vi  åker..GOTT! :) Gjort lite mackor och så ^^ Sedan lagt fram kläder till min plutt och duschat och fixat mig! :) Duktiga, duktiga jag! kliar i fingrarna då jag dragit ner på rökningen! phu.. humöret går lite upp och ner men försöker tygla mig! :)


Sista tiden i livet har man försökt bättra sig, bli mer mogen och vara mer lyhörd! kan säga att vid många situationer att jag överraskat mig själv! jag är bruden med humöret men kanske bara tar fram det när det väl behövs eller om jag märker att någon utnyttjar mitt lugna jag!


Saknar mina guldklimpar ute på landet! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: