nelllan

lycka

2011

Kategori: Allmänt

Detta året har gått snabbt, nu är det bara 4,5 månad kvar av detta året..helt sjukt.
mycket har hänt och ännu är det mycket som ska hända.
Man själv går igenom ständigt en förvandling av sig själv, man blir äldre och försöker hela tiden att mogna och börja stadga sig med sig själv här i livet. Att bli vuxen.
När livet går neråt och allt känns fel, det är då man måste släppa garden och luta sitt huvud på någons axel.
ibland känns det mycket lättare att fly eller att hjälpa någon närochkär istället för att hjälpa sig själv.
Men ibland måste man tänka mer på sig själv, detta betyder inte att man är ego utan att man kan inte hjälpa andra till hundra procent om man inte ens kan hjälpa sig själv.
ibland är även andras problem inte ens egna så varför slösa negativ energi på det?
Om personer i frågan nu bara gnäller, då är det personerns egna problem att ta itu med dessa problem.
jag har ofta gjort detta misstag i livet, att försökt hjälpa andra istället för mig själv och visst är det la bra i vissa sammanhang men jag har försummat mig själv istället utan att fatta det.
Jag vill säga ett stort tack till mina vänner, mina änglaföräldrar och min Robert <3 utan er hade jag det inte funkat!
pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: