nelllan

lycka

VÅR

Kategori: Allmänt

Underbart väder, man blir så himla glad och pigg!! :D
Igår var en underbar dag, gick upp rätt så tidigt..Åkte iväg till Ängla mor och far med Robert! Solen stod hög på himlen och såklart åkte vi i fina bilen! :D
Kom dit och kollade på de underbart fina kattungarna! Började dock gråta för blev så rörd..:P FjantCornelia!
Sedan satt jag och Mor i Solen ute och pöjkarna var och fixade med min plutts bil!
Satt och pratade om allt och inget och rökade. Gud vilken tur att jag har dig ÄnglaMor!!
Sedan så satt vi alla i solen och bara myste. Blev en sväng till ett ställe som var super fint med rinnande vatten och brygga.
Men klockan tickade iväg och jag och Robert åkte hem igen, åkte och käkade pizza. Gud så gott det var när man inte käkat mat på över ett dygn! Så blev det att åka och fixa varmare kläder och så bar det av till Mariestad för Bilträff. Mycket fina bilar var det, dock inget race så polisen var där. Så blev det sedan att alla bar av till Skara och träffades först på Fokus och sedan Coop då polisen kom igen..:P
Både jag och Robert var helt slut så blev att dra hemmåt och slänga sig i soffan med täcke och kudde. Somnade som stockar och gick sedan och la oss i sängen typ vid halv tre på natten..:P

Idag har jag fikat med underbara Sanna. :D Har värsta vår kläderna på mig. Ett blommigt linne/tunika och leggins. Även så kom Ander och hans mamma och Patrik sen ! Nu har jag fixat mina naglar lite ute på balkongen och nu får vi se vad som händer. :) Städ dag egentligen skulle det blivit men blev inte så...:P Blir imorgon förhoppningsvis ^^


Jag mår priima, som fisken i vattnet. Har grymt fina "föräldrar", de bästa vännerna och är helt tok kär i min Robert! :) <3

Kommentarer

  • Änglamor säger:

    Min lilla änglaunge.Vad du är så fin.Tycker så mycket om dig.Du har en gåva och hoppas du utvecklar den.Syns snart och du finns med mig i mina tankar var dag.Kram

    2011-04-12 | 19:09:52

Kommentera inlägget här: