nelllan

lycka

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag blev det att jobba röven av sig..:P Fasikens..men kom ifrån jobbet i tid iaf :D
Sedan blev det att gå hem till godingen för att mysa lite innan han skulle till jobbet..han vill så gärna ligga på min mage och bli killad i håret..han  är för söt! :)
Sedan hem till underbara Sanna för att kolla på Big Brother. Lika roligt som vanligt. haha.. Och alltid lika kul att umgås med min sannis. <3

Imorgon är man ledig men då ska håret färgas med, Pullinen,Fia och Izzefinen! :D Nu ska jag allt bli blond igen, oh yeah! Sedan blir det säker något skoj och senare på eftermiddag/kväll blir det att laga mat till godingen.. japp jag är världens bästa flickvän ;) Städa lite i hans lägenhet även kanske! Och på torsdag ska jag tvätta..hehe jag är duktig tjej jag! :P

Måste börja komma igång med solningen igen, usch är riktigt blek nu igen och det gillas inte kan jag då meddela.

ÄnglaMor: så att jag inte glömmer av och jag vet att du är en trogen läsare! <3 vad sägs som besök på Lördag av mig och Robert? :D

Bara för att jag verkligen älskar mitt armband och halsband som jag fått av min goding! :) <3


Tröttsamt, Kan folk bara inte ge sig.. Suck säger jag ! Saknar hur det var innan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: