nelllan

lycka

snabbis

Kategori: Allmänt

blir en liten snabbis bloggning bara!
Sitter hemma hos Sannisen, hon är nere i tvättstugan :)

Varit på nockes med sanna då jag fick panikångest efter kaffe! Satt ute i solen och rökade och drack kaffe och snackade skit ;)
Blev sedan att gå runt i "stan" och kolla på massor, gud vad mycket man hittade men icke sa nicke, får hålla i pengarna. Köpte visserligen en aromalampa, blir bara att hitta lite dofter till den oxå ^^
var och handlade lite oxå, så ska strax gå hem till Älskligen och ha upp det i kylen och sedan faktiskst städa..behövs! Plus att det kommer kanske lite folk eller två flickor hem dit ikväll så då måste det se acceptabelt ut, plus att mamma kommer nog förbi om vi nu inte går till nockes :)

ÅÅHH! Pratade med änglamamma förut och som sagt, ska träffa henne imorogn! Gud så jag längtar!
Saknar henne hur mycket som helst! jag vill bara sätta mig i solen med henne och prata om massor som alltid!! Hon är bäst och så med basta! <3


nej bege mig hem till sötnosen då snart..eller som han säger..hem till "oss".. :P Bor ju där sen någon månad tillbaka och jag får inte flytta hem för den delen heller..men dte tycker jag bara är skönt! Gillar hans lägenhet och så är det så mysigt att laga mat och städa åt honom! Imorogon ska jag tvätta, phu..får se om jag får med mig honom ner i tvättstugan eller inte ;) tror mer på INTE! :P Menmen, han älskar mig och jag honom (ändå) ;D <3

Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: