nelllan

lycka

Sjukling

Kategori: Allmänt

Japp Cornelia har gått och blivit sjuuuk!
I förrgår natt så..ja blev inte en blund för mig.. Jag var uppe till halv sju på morgonen.
Låg mellan tolv till halv sju och i sängen och kunde inte röra mig :O Jag mådde så fruktansvärt illa! Huvudet snurrade och kroppen kändes som om den vägde 100000000 ton! Jag började bli törstig och röksugen vid ett på natten men mådde så illa så att jag inte kunde röra mig alls.. Och just illamående är något jag inte klarar, jag kan gärna ha ont i så fall ist... Så låg och lipade hela natten av illamåendet och frustationen att inte kunde ta sig upp och att vara törstig och röksugen! INGE BRA!
Men sedan kom robert hem och då blev jag väl trygg och somnade ! Men upp rätt tidigt för igår träffade jag MAMMA! :D Min änglamor! Hur mysigt som helst, gud så jag saknat henne och nu saknar jag henne igen!
satt på nockes i solen, gick la sådär för mig eftersom jag  fortfarande mådde piss! Sedan kom Robert när han vaknat och även Danne kom och hälsade på.
JAg och änglamor åkte upp till CityGross och handlade lite och sedan satt jag hemma hos robert för mig själv och kollade tv, fruktansvärt synd om mig.

Blev sedan att åka ut på bilträff i skövde, blev även en tripp till Lidköping för att vi inget hade att göra.
Idag jobbade jag, meen... Jag fick lov att ringa in  Marie B.. eftersom jag har feber och mår piss så blev det endast tre timmars jobb. Tack och lov förstod min chef mig! :)
nu legat i sängen och lyssnat på musik och tyckt synd om mig själv för att det är sol ute och valborg och jag kan inte festa med mina underbaringar! :( Festa för mig med tjejer!
Ska jobba imorgon, men får se hur jag mår helt enkelt!
Japp, jag tycker verkligen synd om mig själv när jag mår illa och har feber :P
Ont kan jag ha och sådant..det pallar man av men att pendla mellan att må så illa och ha ont i magen och ha feber och hosta..NEJ inte min grejj :O
Robert hade oxå ont i magen igår och det är liksom inte på ett vanligt sätt utan en strålande smärta?! Vad fan kan det vara liksom? :S

uff plus att det ser ut som helvetet själv här hos älsk och jag klarar verkligen inte av att städa nu..! Nej inte Cornelias dag alls! :O sitta ensam en solig dag INNE och må dåligt ! BLÄÄÄÄ!

Nejnej, ut och röka och dricka jucie och sedan hoppa i sängen igen och tycka att det är såååå synd om mig! ;)
Pusspuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: