nelllan

lycka

Phu

Kategori: Allmänt

Idag blev det att jobba...
Gick till jobbet så jag var dr vid tjugo över nio, käkade frulle och sedan snackade med MAttias som jobbade.
Började jobba klockan tio till sex..phu trött då man under denna tiden knappt har rast..det har icke vi som jobbar på café men tack och lov så fick jag två rökpauser som gjorde min dag mycket bättre!!
Blev sedan att älskling hmtade upp mig och vi åkte lite bil då det var fint väder. Träffade Danne och stod och tjötade en stund. :)

PMS på högnivå idag alltså, hatar sådana dagar! Usch skulle kunna sätta mig och gråta för ingenting ! :P
Men blev big brother med sanna och anders som vanligt och alltid lika kul. sanna får mig alltid på bra humör.
Sedan efter bb så kom vi in i värsta diskussionen om drömmar och sådant. As skoj! hehe, kul hur vi alla har olika och sådant. Sex och sådant kom då upp på ämnet och fick veta saker jag icke visste om! :P hehe!! ^^ Snusk killar alltså!

Nu sitter jag i älsklings lägenhet, har hans tröjja på mig som är gigantisk på mig! Gick till och med ut i den, vadå att jag icke bryr mig om hur jag ser ut eller! haha, men robert sa att jag såg söt ut så jag fick la lita på det då :P
Blir att fixa lite med naglarna ikväll igen! ^^ Blivit en liten vana nu för tiden.

Hoppas på  fint väder imorgon iaf! Börja sola igen måste jag! Får bli fejk och gå till Meddo!
Pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: