nelllan

lycka

phu..

Kategori: Allmänt

Idag blev det att sola solarium igen ^^ jag gillart ^^ Hoppas att det börjar synas snart bara :P
Sedan blev det fika med flickorna Sanna,Madde, Carro och Petra :)
Så blev klockan så där vipps två så skulle man börja jobba.
Till en stor överraskning fick jag syns på en gammal klasskompis bakom disken som då börjat hos oss. Riktigt trevligt :)

Jobbade till nio som vanligt och sedan bar det av till Sannisen för att tjöta lite och sedan se på Big Brother som vanligt :D<3
Blev nyss en promenad med sötnosen Madde, gött! Snart sova för jag är faktiskt trött!
På fredag blir det ELMIA! :D Ska bli skojh, plus att underbaringarna Pullinen och Fialilla ska med !! :D Det gjorde det hela tusen gånger bättre, slipper jag gå med alla killar som kommer gå och dregla på alla tjejer utan kläder som gnider sig mot bilarna..vafan det är väl ändå bilarna vi ska kolla på, flytta på er ! :P HAHA! Nej men mycket roligare att gå med dem!! :D <3 

Nattinatti mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: