nelllan

lycka

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har underbara Fialilla färgat mitt hår :D Blivit blondare! Stackarn fick sitta i 2,5 timme och plocka ur slingorna ut hättan :P <3 Var hemma hos godingen Pullinen! :) Ni är helt för goaflickor, saknat er ska ni veta!
Blev många skratt och fniss! Pullinen fick mig även att dricka te, något jag inte tycker om egentligen men det var super gott hemma när Pullinen gjorde de! :) Även Sannisen var med, men det var ingen nyhet..vi gör allt ihop! :D <3

Så nu är jag blond igen och gud så skönt det är! Blondiner har roligare ;) Grr!

pratade med min änglamor idag även, gud så skönt det var att höra hennes röst! Hon får aldrig mer lämna in sin telefon på lagning eller göra sönder den överhuvudtaget! :O Tur att man ska dit i helgen! :)

Blev att sova i 2 timmar nu på kvällen med Robert i soffan..ingen bra idé Cornelia..hur ska du kunna sova nu??
Dock har jag nog feber men men... Det är inget att göra åt.. imorgon har jag mycket att göra och det måste göras så är det bara. Om jag nu inte vaknar ännu sjukare då ligger jag väl kvar i sängen resten av dagen!
Kollat på Big Brother och det får en alltid på lika gott humör..dock ensam idag! Men satt och skrattade för mig själv :P

Får se vad som händer i helgen :) Pusspuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: