nelllan

lycka

Kvällen

Kategori: Allmänt

Efter nagelfixandet blev det att dra på sig mjukiskläderna och halsduken och sedan ut och promenera!
Blev över en timme och jäklar vilken fart jag hade idag, sjukt gött var det! :)
Helt slut så när jag satt utanför Pluttens lägenhet och rökade innan jag skulle gå in så kom han hem.
Så blev att slänga sig fem minuter i soffan sedan hoppade vi in i badet. Tände lite ljus och myste. :)

Dina ord betyder oerhört!

Sedan har jag varit hos Sanna och Anders och kollat på Big Brother.
Lika trevligt som vanligt! :D Haha, mycket skämt och skratt! :) Lille Sanna fixade sig ett par riktigt snygga röda naglar när jag var där ! :)

Nu har jag kommit hem till Godingen igen och käkade lite då jag glömmt bort det idag igen..suck!
Men grymt tomt här utan honom! Uff, sova ensam...Helgerna försvinnner så snabbt :(
Varit en bra helg och jag bara älskar det underbara vädret! Man blir på så himla bra humör och känslorna bara sprudlar!

Saknar min Robert!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: