nelllan

lycka

Kärlek i luften

Kategori: Allmänt

Underbar dag!
Började med att posten ringde och väckte oss då det kom paket till Robert!
Då kunde ingen av somna om när vi märkte hur fint väder det var. Åkte till Skövde och kikade lite. Hittade mig ingen bikni tyvärr men smink blev det :)
Drog sedan vidare till hällekis till stenbrottet, var hur fint som helst så där gick vi runt och höll handen och kollade på allt fint ! Hur mysigt som helst kan jag ju bara meddela! :)
Vuxen poäng till oss ^^ <3
Sedan drog jag till Nockes och träffade Sannisen, satt på uteserveringen och drack kaffe i solen.
Gick och handlade lite mat och sedan hem till snöggingen som låg och sov.
Jag tog en snabb dusch och drog sedan och solade solarum. Fick allt lite färg ändå, var ju ca 2 månader sist.
Sedan blev det att diska ^^
jag gick och mötte madde och tog en cigg men sedan fick  jag lov in igen för att laga mat :)
Blev Tacos, mumma! Då vaknade plutten så blev att mysa och sedan käka! :)
Varit som alla andra kvällar hos Sanna och Anders och kollat på Big Brother! <3 Klarar mig inte utan min Sanna!!

Promenad med Madde nu på kvällen, skönt! Tjötade om allt och inget! :D Ska tvinga med henne till Elmia ;)
Puss på dajj stumpan! <3

Nu snart lägga sig för ska upp om några få timmar och åka till Göteborg med jobbet. Kommer ara helt slut men sådant får man stå ut med ^^ Ska faktiskt bli kul! :D

Älsklingen skjutsar mig imorgonbitti så jag får en puss innan jag ska iväg, MYS! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: