nelllan

lycka

Jobb!

Kategori: Allmänt

Idag blev det att jobba mellan två och nio! Phu så mycket folk det var ett tag! :P
Men kom därifrån vid fem i nio så det var sköönt!
Innan jobbet blev det lunch med Sanna ^^
Och har man inte en underbart pojke i sitt liv, när jag kom hem till honom direkt efter jag slutat så stod han där vid spisen och maten var precis klar när jag kom! Myyys! =) Blev att äta och sedan mysa lite i soffan då han låg i mitt knä och jag kliade honom i håret och på ryggen! :)
Sedan bar det av till Sanna för mig för att se på Big brother! <3

Nu ska jag fixa mina naglar och sedan faktiskt försöka somna i tid för en gångs skull..kommer aldrig att gå..:P

På tisdag bär det av med jobbet till Gbg, kaffekurs! Blir bjuden på mat och grejjer av chefen, SKOJH! :D
Längtar massor!!

Nej nu fixa naglar och så! Pösshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: