nelllan

lycka

Hemmafru

Kategori: Allmänt

Hemmafru på högnivå har det blivit för lille mig :P
hehe, nejdå!Men idag blev det jobb mellan sju och två. Sedan direkt hem till godingen för att tvätta både hans och mina kläder. Icke klar, får fortsätta imorgonbitti igen..blää :P hehe...Fast det är ju ganska kul att tvätta tycker jag så...jaa..hemmafru? Lagar mat nästan varje dag till mig och honom och diskar och städar har jag för mig. Så mycket roligare när man inte gör det för sig själv och det finns någon som blir glad och uppskattar det :)

Somnade dock i en timme med Robert innan han skulle till jobbet..inte bra detta..men mysigt. Så nu kommer jag inte somna på ett bra tag igen..Natten som var nu innan gick juh rakt åt helvete då jag inte kunde somna..suck.
MEn blev mys med Big Brother med min Sanna nu på kvällen, satt och tjötade en timme efter oxå. Så glad att jag har en sådan fin vän! <3

Längtar ihjäl mig tills på lördag då man ska hem till ÄnglaMor&Far! :) Inte träffat dem på EVIGHETER och så saknar jag även mina missar..Vill juh även se mina misseungar!!! Jag har blivit mormor till fyra små liv! :D

Vädret idag var toppen förutom den förbaskade vinden, blåste in i buskarna flera gånger..haha inte lätt att vara liten, tur att man är tuff ;)


Jag går på många vägar och gått in på många små stigar. men denna gången känns det faktiskt rätt.
Jag börjar bli mer och mer säker och det känns skönt. Jag har varit vilse länge och hoppas jag hittat rätt väg äntligen, visst kommer det komma många nya hinder i livet och man kommer stöta på många som försöker göra allt för att få en att snubbla. Men jag tänker inte låta någon trampa på mig mer, jag kommer alltid ställa mig upp igen och jag kommer alltid att gå iväg med ett leende, för varje gång man måste kämpa lite extra lär man sig något av det! Det har min änglaMor lärt mig!
Jag är mycket starkare än vad jag nog vill tro och jag vet att jag kommer ta mig längre än vad jag förväntat mig. Jag tänker leva och uppleva nya saker i livet. Människor runt mig ska inte få styra mig mer.
Ibland måste man vara lite ego för att man ska kunna själv bli lycklig, tyvärr så är det nog så..
Jag kommer nog alltid bry mig mer om andra än mig själv, iaf dem som betyder mycket men ska försöka iaf lyssna på mig själv mer om vad jag vill. För jag behöver bli lycklig igen. Eller så ska jag inte säga, för jag är lycklig. Jag har fått underbara föräldrar, de bästa vännerna och en fantastisk pojkvän! Jag har jobb och jag lever,skrattar och skuttar! Sommar 2011 ska bli en bra sommar!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: