nelllan

lycka

Gbg

Kategori: Allmänt

Japp idag bar det av till Gbg, efter endast 4 timmars sömn skulle jag upp. Var lagom trött kan jag juh meddela. Gick upp vid kl sex och fixade iordning mig. Sedan kom Robert från jobbet och skjutsade mig till jobbet.
Där var vi alla samlade och vi drack lite kaffe och tog en fralla. Sedan bar det av mot Göteborg.
Kom dit i tid och sedan var det kurs på 3 timmar, gick hur fort som helst fast man stod upp under hela tiden.
Lärt mig så otroligt mycket och är verkligen super glad över att man följde med dit!! :)
Sedan åkte vi in till stan och käkade kina buffé, ,mumma! Blev bjudna av chefen! :D
Så gick vi runt lite i femman huset, jag och flizan gick ihop. Kollade runt lite men hittade inget och bra var la det :P
Så var det dags att åka hem sen ^^ satt och drog massa skämt i bilen och så..hahaha!
Somnade dock nästan på slutet så när jag kom hem till Robban så somnade jag i två timmar, var totalt död!
Sedan duschat och målat naglarna.
Madde kom över på en cigg innan hon skulle vidare :) Nu dock svarar hon INTE på mina sms den fisen och vi som skulle nog ut och gå! :P
Var och handlade förut med Sanna och sedan kollade vi på bb ijhop som vanligt. hihi <3 Kvällsnöje på högnivå.
Rätt trött nu men jag måste antingen träna lite hemma eller gå ut och gå ..hmm men vill inte gå ensam nu när det finns så mkt konstigt folk ute när det börjat bli varmare! Denna veckan är verkligen full bokad. Känns som om jag inte kommer hinna slappna av något, men så får det vara ibland!

Pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: