nelllan

lycka

galet!

Kategori: Allmänt

Igår var en galen dag.
Blev dock bråk och tråkigheter men det är juh löst igen :)
Jobbade till sju och blev att gå dirre till Sanna och börja fixa sig och klunka vin!
Blev sedan att dra vidare till Josse och där var det flera fölk och fyfasikens vad skoj vi hade.
Blev Krikkan sedan och där kan jag juh bara meddela att det blev mycket dansade. Hjälp min kropp är helt förstörd idag. Plus att jag jobbade mellan klockan ett och sju..Hihi! Men man måste juh passa på att leva..fast jag känner juh att åldern börjat sätta in alltså xD HAHA! Fan man är inte ung längre ;)
Älskar mina flickor!!

Snart kommer min Favvos hit, Sanna! :D <3 Åh vad skulle jag göra utan henne? Gud vill inte ens tänka tanken! Puss på dig gumman! <3

Ledig imorgon och då blir det lite ärenden som ska fixas. Sedan så får vi se vad som händer.
Jag mår faktiskt rätt bra nu och jag har fått ur mig många aggressioner och sådant så nu är jag pigg och på bra humör igen. :) tiiihii! Ibland behöver man bli förbannad och det känns så bra att jag kan bli det igen. Vågar liksom säga ifrån och vara den bitch jag är ;) hhahah!

SAKNAR DIG ÄNGLAMOR!

Pusspuss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: