nelllan

lycka

Elmia

Kategori: Allmänt

Igår blev det ELMIA! :D Jag, Älskling och Mattias och Monica åkte ihop! :D
Jag och Monica satt mest och mobbades med pöjkarna ifram men ändå, vi är snällaste i världen  (A)
Var hur mkt fina bilar som helst och allt :) Trött i bena efter flera flera timmars spring runt allting.
Killarna som trott att de skulle stanna där hela natten orkade inte mer efter klockan fem :P
Drog hemmåt och sedan blev det att jag duschade och sedan drog vi alla till Lidköping på natten och strögade.

Ikväll blir det feeeeest! Kommer nog bli riktigt skoj, eller jag hoppas på det iaf. :)
Blir alla mina favvisar på ett ställe, eller alla utan min underbara Ida! SAKNAR DIG <3

Nej nu kommer de säkert snart skriver mer om allt någon annan dag när jag hinner ^^
För efter man vaknat imorgon är det påskmiddag med Roberts familj! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: