nelllan

lycka

Dåligt väder

Kategori: Allmänt

Vart tog det fina vädret vägen? :O Regnat och endast varit tråkigt väder idag juh :(
Men jag och snyggo åkte iväg och pantade alla jäkla flaskor och sedan upp till ÖB och köpte städgrejjer och lite annat, även en sväng till CityGross blev det :)
Sedan blev det lite bus och brottning ( jag vann, säger vi) innan vi satte igång med städning idag igen :)
Blev jätte fint, stått och gnuggat hela badkaret och allt kakel i badrummet. Phuuu... Sedan även allt annat, nu bara golvet kvar där inne..gött! Köket gjorde Robert och så hjälptes vi åt  i Vardagsrummet.
Sötnosen gav mig plats för mina kläder i sin byrå ! Han vill ju inte att jag ska bo hemma hos mig längre och inte jag heller för den delen! :P Mycket mysigare att vara här och sedan så har jag värmt upp sängen tills han kommer hem på morgonen efter jobbet ^^
Får min morgonpuss varje morgon vid tjugo i sju och alltid lika underbart! :) <3
Han gör mig så lycklig denna kille alltså! 

Nu precis kom Sanna hit och vi ska kolla på Big Brother. :D Möösigt! Du är ju bara bäst min vän!!  


Skriver nog mer senare! :P <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: