nelllan

lycka

2011

Kategori: Allmänt

Ojoj, fullt upp då!
Lördagen blev det fest med underbaringarna ! :)
Var riktigt skoj! Blev lite kaose sådär på slutet med folk som mådde lite kasst men det gjorde inte, var ju inte jag som spydde så då är det bra ;D
Blev sedan stadt, hehe! Dansade rumpan av mig med alla människor, jag och Petra dansade bugg och annat! :D
Älskligen min blev riktigt bakom örat, lite skoj att se! Fick även honom att stå massor på dansgolvet !
Sedan blev det att vingla hem ! :P

Middag hemma hos Roberts mamma sedan, både jag och Robert mådde la inte så bra men men ;)
På kvällen blev det att dra hem till Sanna och kolla på BB, sedan så begav vi oss på race i götene..Dock kom polisen och gjorde sitt jobb som vanligt ! :P

Idag har man haft fullt upp, gick upp rätt sent sedan blev det att direkt klä på sig åka iväg för Älskling skulle tvätta sin bil, pävägen hittade vi Danne, Erik och Lars! de hängde på och höll mig sällskap ( TACK )
sedan drog vi alla till silverfallet och gick upp på berget..ingen av oss har speciellt bra kondis så blev ju lite skoj...Min astma satte ju igång rätt snabbt oxå men vi tog oss upp och njöt av utsikten!
Åkte runt i bilarna lite och sedan satte vi oss en gäng på gräsmattan utan för donken och tjötade och så ^^
Sedan har jag lagat mat och städat med Robert, eller lite var han med iaf ;)

Kollat på film med, Robert,Lars och Mattias..Dock fick ju älsklingen åka vid kvart i tio :(
Blev kvar med de andra mupparna men de gick precis ^^ Filmerna var faktiskt riktigt bra :)


ÄNGLAMOR! Jag saknar dig !! Jag ringer dig imorgon! jag och Robert pratade om att försöka fixa så kanske vi kan komma i veckan? :D Eller jag det rätta svaret är väl att jag tjötar hål i huvudet på honom att åka till er! Krama alla missar och ÄnglaFar från mig!

Nej nu behöver Cornelia RÖÖKA! PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: