nelllan

lycka

November kyla

Kategori: Allmänt

Kallt som fan är det nu för tiden, snön har fallit i massor och allt är vitt och fint.
Vaknade i  morse av att solen sken in i hela rummet. Mysigt.
Nu när mörkret faller på himlen tidigt varje dag och det är minusgrader, då känner man hur man saknar ngn att hålla om, eller... ja jag vill verkligene inte ha ngt förhållande nu eftersom jag vill finna mig själv och bara ha lite kul i livet för en gångs skull.. igår hade jag visserligen en jätte mysig kväll med tv, massage och tända ljus och skratt :) Men jag vill verkligen bara vara för mig själv när det gäller relationsbiten. jag har i 3år endast anpassat mig eftre den jag varit tsm med och gjort som den velat. alla mina drömmar gav jag upp och försökt passa upp personen jag älskat. men nu, ja då innnan jag skulle klara av att kunna påbörja en seriös relation till någon måste jag komma på vem jag faktiskt är och vem det är jag vill vara.
Plus att man inte haft de bästa killarna heller, otrogna och lögnare.  varför ska man alltid dras till det som inte är bra för en? Tack vare allt sådant så har man byggt upp en svartsjuka och en ständig ångest över allt. Man kan inte lite på folk längre och speciellt inte killar.
Jag måste nog lära mig igen att det finns killar där ute (FÖRHOPPNINGSVIS) som inte är som de jag varit med annars. Eller är det kanske det är mig det är fel på?
Men jag anser, måste man vara dum och elak för att en kille ska vara trogen? Måste jag släppa på att göra allt för personen man älskar för att personen då kommer börja ta en förgivet?

nej därför kanske dax för cornelia claudia varinia att vara ensam och finna sig själv igen och KANSKE för en gångs skull någon gång i FRAMTIDEn finna en bra kille..?

Nej nu ska jag inte vara sådan, de alla har haft goda sidor men tyvärr har de försvunnit efter ett tag.. synd!
Man har ju ändå älskat!

Jag älskar mina vänner, det är dem man ska vara rädd om för det är dem som alltid finns kvar ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: