nelllan

lycka

Torsdag =D

Kategori: Allmänt

Idag är man ledig :) Igår på jobbet gick det jätte bra, fast fan vad det var att göra :P

Började klockan tolv så åkte in så jag var där vid tio så jag kunde gå i affärer lite, och ajaj.. vad jag spenderade för mkt pengar (igen)
Hittade en kavaj, blusaktig grej, ett linne och en kjol. och en nyckelring :P och ett par strumpbyxor.

Sedan när jag väl kommit hem från jobbet, hann vara hemma en ca kvar sedan ringde Jesper ( chefen) och frågade om jag kunde gå till Nockes och hjälpa till lite med stängning..:P

får väl lägga ut lite kort på mina fynd.. för är väldigt nöjd ;) Men det orkar jag inte göra nu. ska strax in i duschen och sedan ska jag ordna med massa saker hemma.. annars blir jens så sur över att jag jämt stökar ner..:P HAHA ^^

jag har en underbar Sambo <3

PÖSS (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: