nelllan

lycka

tidig morgon

Kategori: Allmänt

Japp sitter i soffan, kollar på 6.an Direkt. =P
Igår blev det jobb för min del. :P

Satt och käkade frukost och sedan ringer telefonen. Jesper säger att de är kort om personal och behöver någon till, Nu! haha, jag som satt osminkad i mjukiskläder. Kollar och bussarna går till Skövde om ca 20 minuter en kvart.. fick skynd mig som fan, men jag hann! Provjobbar på Rådhuset, Cafe. Ska inte jobba där men får provjobba där för att sedan kanske få jobb i Skara =D *hoppas*

det blev fullrulle och stressigt var det ! haha ^^  blev att jobba i 7,5 timme.. så var helt slut. eftersom det var så mycket att lära sig plus att det var stressigt. så Idag har jag ont i bena ! =P

blir jobb 3 dagar till den här veckan :D

Plus att det är sista lönen från Fjätervålen kommer idag :D Wiihoo :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: