nelllan

lycka

Onsdag

Kategori: Allmänt

blev mys dag igår med jensen, först blev det att gå till Mangos och käka lunch. det var helt okej. förutom att det tog evigheter för dem att hämta ketchup..

sedan gick vi runt i lite affärer i skara bara, mysigt. slutade då med att jag köpte en väska. Jag som köpte en bara här om dagen, inte bra Cornelia. :P Men kan inte rå för det (A)

idag blir det gymmet med fia, ska bli skojsigt. Sedan efter det ska jag träffa Madde, vi ska ut i affärer, förmodligen i Lidköping.. :) Fint väder är det oxå, hoppas det håller i sig. så kanske man kan äta en glass i solsken senare :D <3
jensen jobbar hel dag idag :( BAJS! gillar inte sådana dagar.

igår hjälpte min underbara vän, ida mig att bestämma tema till min 20års fest :D Så nu har jag hittat kläder på internet och annat spännande som ska dekorera lägenheten :D wiihoo! tack gumman, du är bäst! om du bara visste hur mkt du betyder <3



många tankar som far runt i huvudet på mig. jag försöker hålla mig stark, men det är svårt.
försöker hålla mig glad, men mycket som försöker bryta ner mig. tur att man har vänner & Jens att luta sig emot när det är som tungast! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: