nelllan

lycka

nervöst

Kategori: Allmänt

idag fick jag stänga ensam, nervöst som bara den. tänk om jag glömde något viktigt och hela stället är förstört imorgonbitti! :O Får väl hoppas att jag inte gjorde det. Tror jag fick med allt som de sa.

Är nu ledig i två dagar. Sedan blir det jobb en dag, på fredag bär det av med jobbet till Gbg, för att tävla och ut och äta god mat allihopa och små "festa" lite ^^ ska bli trevligt. Att få lära känna de andra lite mer privat så att man kan få en bättre kemi på jobbet :)
Tyvärr missar jag lille Oskars dop. Men jobbet går tyvärr före just nu. Pengar är viktigt här i livet ^^,
men har allt köpt honom en dop present iallafall, som jens får ge! Får då sova ensam flera nättre, det gillar jag inte alls. Så mörkrädd som jag är!
Tur är så är det ganska lyhört så om jag skriker mitt högsta så väcker jag hela huset och nog de på andra sidan gatan :P haha! får hoppas att inget händer mig ;D

Nu är det inte heller långt kvar tills jag fyller de magiska 20 åren ;D haha, usch börjar ju nästan gå åldersnojja! Jag vill inte bli äldre, eller iallafall inte äldre än 21. Sedan kan man stanna i åldern.  vill inte bli gammal (A)

jag måste hitta på ett tema nu, som jag ska ha till festen så att alla hinner fixa kläder. men är ju så svårt.
skulle gjort det igår men glömde helt bort det. och nu har jens redan gått och lagt sig och känner att jag vill oxå göra det. får väl tänka ut det imorgon. får stänga av mobilen så att folken inte kan höra av sig att fråga, så slipper man skämmas för att man inte kommit på ngt tema än (A)

Nej nu blir det att försöka nana sängen, hos en liten suris faktiskt.. ojoj... killar...:P

Puss och Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: