nelllan

lycka

3 maj 2010

Kategori: Allmänt

Igår blev det grillning med Madde och Alex hemma hos mig och jensen då ^^
Efter grillningen blev det skräckfilm :) Haha, jag och Madde satt under varsin filt och gömde oss.. haha!!

Idag blev det Skövde, jag - Jens - Madde & Alex. Trevligt. Köpte nagellack och ett linné. =D
sedan blev det Da Vinci med Sanna, åt tre små rätter. Gott!

Nu har jag läst igenom Solo tidningen och funderar på att hoppa in i duschen. :)

älskar mitt nya nagellack.. haha.. knallrosa. typ neon ;) lite Fjollfärg egentligen men jag tyckte den var cool och passar bra till vissa kläder. som svart som jag har på mig idag ! =)

Imorgon blir det tandläkaren och även ska jag få ett samtal om när jag ska provjobba! Lite små nervöst skulle jag påstå. men vafan, jag är väl bäst..ska jag väl jag klara av! =D 

tack flickor för i Fredags, deet var så kul att träffa er igen <3  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: