nelllan

lycka

Underbar dag =)

Kategori: Allmänt

Jupp, idag var man ledig. Började med att jag sov ÄNDA till halv tolv, kommer absolut inte ihåg när jag sov så länge..:P
Sedan blev det att åka längdskidor, var skoj förutom att jag rammlade en gång och sträckte mig lite i sidan, men men..:P
Sedan blev det att äta på wärdshuset och sedan sitta vid datorn där medans jensen åkte skidor.
Sedan blev det att käka tacos , var hur gott som helst. sen blev det att ta skotern & åka till huset =)

Just nu kollar vi på ngn konstig film som jag knappt kollar på... den e ganska hemsk..

Imorgon jobbar jag halv dag. typ till 2 eller ngt bara =) GÖTT! Så kan jensen åka skidor på förmiddagen så slipper jag ha dåligt samvete att jag inte vill följa med..:P hahaha ^^

Funderar på att köpa längskidor och så. Skulle gå på för mig ca 1700 kr med stavar, skor och bindningar och skidorna =) Det tycker inte jag är dyrt precis :D <3

Jag har en sådan hem längtan så att jag håller på att dö... Vill bara åka hem till mina underbara vänner just nu.. slippe denna skiten med snö, turister som bara gnäller och sitta fast mitt ute i skogen...:P

Jensen, du är underbar <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: