nelllan

lycka

ont

Kategori: Allmänt

Tjaa..

denna dagen har varit så seg på jobbet. Trodde aldrig den skulle ta slut..:P
Har jätte ont i bena ( på smalbenen.) Är rädd att jag börjat få någon infektion.. :/ Smörjde din med Zon förut så får hoppas att det onda försvinner snart. Imorgon är jag iallafall ledig så får hoppas att jag blir bättre då när jag slipper springa omkring som en dåra överallt..:P Bara ligga & lata mig och känna mig fet ;)
Blir att åka upp till jobbet på eftermiddagen då vi ska ha möte... vi måste göra något åt våra problem på jobbet...
Det blir konstant konflikter & endel är väldigt lata... därför man blir tokig.. så man ska försöka då imorgon att säga vad man tycker utan att någon ska flyga i luften...

Jag letar jobb som en galning, men har inte fått något svar än.. :( blir frustrerad av det!! jag vill veta att jag har jobb när jag kommer hem, att jag har en ekonomi.  Blir ju även något husdjur när man kommer hem kanske. Små planer på det iallafall.. fast blir kanske en resa först.. fast bara om man har tid.

Kroppen har börjat små lägga av, jag har ont i ryggen, längst ner åt höger.. direkt jag spänner mig eller böjer eller bär får jag en väldig smärta.  plus att jag nu har ont i smalbenen.. och huvudet mår sådär eftersom det är så mycket folk som skriker gapar och tjötar varje dag.. och att jag får typ en konstig smärta i magen då och då..
Haha, gud vad jag klagar.. men kroppen tycker inte om mig längre.. Men men... jag får pengar.. det är så jag tänker. Jag behöver varenda krona. om jag ska kunna ta körkort, köpa möbler och kunna leva lite om jag inte hittar ett jobb direkt jag kommer hem...

nej nu ska jag sluta skriva .. ska kolla på lite saker på internet. PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: