nelllan

lycka

lugn dag på jobbet

Kategori: Allmänt

Idag blev en riktigt lugn dag på jobbet. sköönt. eftersom jag inte jobbat på nästan en vecka.
Det var jag, Jens och Elin! :) Fint väder har det varit, till och med brillorna fick gå på när man satte sig och tog luft på lastbrygga.. underbart juh :) Våren är påväg ( hoppas jag iaf)

Snön har åkt ner från taket och det är knappt kallt ute. Underbart juh, det gör mig så glad :)
Vill ha sommar nu så att man kan gå runt i tunika och ett par sköna skor och brillorna och bli brun :)
Sitta ute och sola och fika med flickorna <33 Det är min grej :D Slippa alla dessa kläder..:P

Tänkte försöka komma igång nu med lite träning nästa vecka. Så att man blir snygg till sommaren, kan gå stolt på stranden ;)



Åh sommaren, sitta ute och grilla och dricka öl! MUMS <3

Fyller 20 år gör jag ju även i sommar, 6 juni.
Jäklar då blir det fest, då ska det supas (A) tiihii.
Får se när festen blir av, men endast mina nära vänner som jag vill umgås med en sådan dag!! :)

gud vad jag längtar hem nu,  kunna gå på "stan" och sedan ta en fika på nockes! :) <3

Jag får se vad som händer med allt.

Saknar er mina vänner!! <3

PÖSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: