nelllan

lycka

ledig imörn ^^

Kategori: Allmänt

Jupp nu har man jobbat sina timmar för denna månaden.. 187,5 blev det =) Önska att det var lite fler timmar men det får duga =)


Just nu ligger man och myser med jensen i sängen och kollar på film.. eller ja sitter ju med datorn oxå. kollar på möbler och inredning. Gud vad jag längtar hem ..:P

skissade upp förut hur den nya lägenheten ser ut och började fundera på vart möblerna ska stå och sådant =) Vill juh ha nya möbler!
 <3

blir Ikea på vägen heem, åååh jag längtar.. !! och få åka HEM :D <33

Nej jag får inte tänka så mkt på det för då vill jag bara hem ännu mera. Får tänka på att jag tjänar ännu mera pengar så att jag kan köpa massa saker sedan och även ta körkort.. Något jag måste ta mig i kragen och göra något åt. Känner att jag borde börjat läsa på teorin för länge sedan men inte gjort. Dåligt utav mig. . :/

saknar er vänner där hemma, livet utan er är hemskt och ni ska veta att jag älskar er <3

Tack Ida för att du är världens bästa, du lyssnar alltid och finns där för mig 24/7! Du ska veta att jag ställer alltid upp för dig! <3


Jens!! <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: